EVE Online průvodce

Hlavní zbraně

1. Sumarizace zbraní

1.1 Close/Long range?

Toto je důležitá otázka. Napřed je však zapotřebí vysvětlit, co to je tracking. Tracking je jedna z vlastností každé věže (hybrid, laser, projectile). Je to schopnost sledovat pohyb cíle a podle toho nastavit věž do palebné pozice. Čím vyšší tracking, tím lepší šance na zásah a větší damage. Tracking ovlivňuje několik atributů. Skill gunnery damage všech zbraní.

Číst dál: Hlavní zbraně

Scanner v boji o přežití

  

Scanner je jeden z mnoha způsobů jak odhalit blížící se nebezpečí pokud se pohybujete v místech jako je lowsec, nula. V dírách je to vzhledem k neexistenci localu nutnost bez které je podexpres takřka jistotou. Pohodový

Číst dál: Scanner v boji o přežití

Probování

Proč probovat?

Ve vesmíru se skrývají mnohá tajemství, která bez probování neobjevíme. Skryté základny pirátů, drogové laboratoře, místa na těžbu plynů a databanky jsou jen zlomek. Jsou to místa dalšího možného (a většinou velkého) výdělku.

 

Co je zapotřebí na probování?

Tak nejdřív jsou to skilly, loď a výbava. Vším se snažíme dosáhnout co největší síly skenu (a jeho přesnosti).

 

Číst dál: Probování

Co je nejlepší těžit?

icon17_01

Rafinace jednotlivých rud se řídí touto základní tabulku.
Která bohužel je všude po internetu a mate mladé nezkušené těžaře.
Ruda Dávka Tritanium Pyerite Mexallon Isogen Nocxium Megacyte Zydrine Morphite
Veldspar 333 1000
Scordite 333 833 416
Pyroxeres 333 844 59 120 11
Plagioclase 333 256 512 256
Omber 500 307 123 307
Kernite 400 386 773 386
Jaspet 500 259 259 518 259 8
Hemorphite 500 212 212 424 28
Hedbergite 500 708 354 32
Gneiss 400 171 171 343 171
Dark Ochre 400 250 500 250
Spodumain 250 700 140 140
Crokite 250 331 331 663
Bistot 200 170 170 341
Arkonor 200* 300 333 166
Mercoxit 250 530
*) Většina tabulek rafinací obsahuje chybu v dávce Arkonoru. Chyba nejspíš pochází z Haladovy těžební příručky

Která je chybně používána i pro výběr vhodné rudy pro těžbu. Problém je ten, že není zohledněna velikost objemu jednotlivých rud. Je mnohem přesnější počítat s obsahem minerálu v m3 protože objem vytěžené rudy za čas je to co nás zajímá.

 


Nasledující tabulka zobrazuje množství minerálů přepočtených na 1m3 rudy:

Ruda Dávka m3/ks Tritanium Pyerite Mexallon Isogen Nocxium Megacyte Zydrine Morphite
Veldspar 333 0,1 30,03003
Scordite 333 0,15 16,67668 8,328328
Pyroxeres 333 0,3 8,448448 0,590591 1,201201 0,11011
Plagioclase 333 0,35 2,196482 4,392964 2,196482
Omber 500 0,6 1,023333 0,41 1,023333
Kernite 400 1,2 0,804167 1,610417 0,804167
Jaspet 500 2 0,259 0,259 0,518 0,259 0,008
Hemorphite 500 3 0,141333 0,141333 0,282667
0,018667
Hedbergite 500 3 0,472 0,236 0,21333
Gneiss 400 5 0,0855 0,0855 0,1715 0,0855
Dark Ochre 400 8 0,078125 0,15625 0,078125
Spodumain 250 16 0,175 0,035 0,035
Crokite 250 16 0,08275 0,08275 0,16575
Bistot 200 16 0,053125 0,053125 0,106563
Arkonor 200
16 0,075 0,08325 0,0415
Mercoxit 250 40 0,053

Potřebné informace

Jednotky

1 AU = 149.598.000 km
3 AU = 448.794.000 km
7 AU = 1.047.186.000 km
Maximální dosah palubního radaru = 14.355 AU

Zeměřovací systém

Minmatar - Ladar
Caldary - Gravimetric
Gallente - Magnetometric
Amarr - Radar

 

Typ poškození pro útok na nepřátele

Guristas (Caldari) - Kinetic / Thermal
Serpentis (Gallente) - Thermal / Kinetic
Blood Raider (Amarr) - Thermal / EM
Sansha's Nation (Amarr) - EM / Thermal
Angel Cartel (Minmatar) - Kinetic / Explosive / Thermal
Minmatar Fleet - Thermal / Explosive
Amarr Navy - EM / Thermal
Khanid (Gallente) - Kinetic / Thermal
Mordus (Caldari) - Kinetic / Thermal

Typ poškození

Guristas - Kinetic / Thermal
Serpentis - Thermal / Kinetic
Blood Raider - Thermal / EM
Sansha's Nation - EM / Thermal
Angel Cartel - Kinetic / Explosive / Thermal

Informace z probování

Unknown - červí díra nebo skrytý komplex nepřátel
Gravimetric - těžební belt
Ladar - těžba plynu nebo drogová laboratoř
Magnetometric - Archeologie/Salvagovací komplex
Radar - Hackingovací komplex
Wormholes

Bezpečnostní omezení

-2.0 nebo horší nemůže do 1.0 systemu
-2.5 nebo horší nemůže do 0.9 systemu
-3.0 nebo horší nemůže do 0.8 systemu
-3.5 nebo horší nemůže do 0.7 systemu
-4.0 nebo horší nemůže do 0.6 systemu
-4.5 nebo horší nemůže do 0.5 systemu

Wormhole Status:

Dost dobrý - "Lasts a few days."
Dobrý - "This wormhole will last longer than a day."
Těžko říct - "This wormhole is beginning to decay, and probably won't last another day."
Hodně špatný  (možná končí každou chvíli ) - "This wormhole is reaching the end of its natural lifetime."

Dostřel obranných věží:

Brána - 150km from guns
Stanice - 70km from guns

Postih za použití stejných modulů:

1x = 100,000%
2x = 86,9119842%
3x = 57,1037996%
4x = 28,2469117%
5x = 10,5988834%
6x = 2,9989473%
7x = 0,5134081%
8x = 0,2106917%

Strana 2 z 2